Actualitat

Comunicat de Ciutadans sobre el bloqueig de les comissions del Parlament per part dels partits separatistes

by cscatalunya — 28 octubre 2020 @ 11:55
Comparte

Barcelona, dimecres 28 d’octubre del 2020. Ciutadans vol expressar el seu rebuig davant del boicot  que han fet els partits separatistes a les comissions que s’havien de celebrar aquest matí al Parlament, en protesta per l’operació policial oberta contra representants d’aquests partits. Els diputats d’ERC, Junts per Cat i la Cup han marxat de les comissions d’Afers Institucionals i Territori de manera que la falta de quòrum ha impedit votar les propostes que s’hi havia de debatre.

Des de Ciutadans es considera completament inacceptable que cada vegada que l’estat de dret actua contra representants polítics dels partits separatistes, els representants que tenen en el Parlament decideixin no complir les seves funcions. I els recorda que no es tolerable que la ciutadania  hagi de suportar aquesta falta de respecte i menysteniment per part d’aquestes formacions polítiques.

Finalment es subratlla que és al Parlament i a les comissions on s’han de defensar els interessos del conjunt de la ciutadania i el pluralisme que hi ha a Catalunya.